Blog

Virtuele No-Go lijnen komen naar Neato D5, waardoor het slimmer is dan ooit tevoren

Hier bij Neato Robotics zetten we ons in om de Neato schoonmaakervaring voor onze gewaardeerde, bestaande klanten voortdurend te verbeteren. Als onderdeel hiervan werken we eraan om regelmatig nieuwe functies te introduceren voor huidige gebruikers en een intelligentere en efficiëntere schoonmaakervaring te bieden. Zo brengen we vandaag nieuwe robot software uit waardoor de kenmerkende No-Go lijnen van Neato beschikbaar worden op het Neato D5 model. Of u uw Neato robotstofzuiger nu vandaag of jaren geleden heeft aangeschaft, u krijgt deze geweldige functie die oorspronkelijk exclusief werd geïntroduceerd voor ons topmodel Neato D7.

De virtuele No-Go lijnen zijn beschikbaar via een snelle en eenvoudige software update en geven u de controle zodat uw robot de zones reinigt die u wenst en, nog belangrijker, niet naar zones gaat die u aanduidt als "no-go". Maak je je zorgen dat kommen voor huisdieren, een stapel speelgoed, of de vakantieversieringen die je net in huis hebt neergezet in de weg staan van Neato's schoonmaakcyclus? Geen probleem - met slechts een paar vegen op de plattegrond in je Neato app kun je gebieden blokkeren waar de robot niet mag komen en voel je een geheel nieuw niveau van vrijheid en flexibiliteit bij het programmeren van je robot. Bereik een handigere en zorgvuldige schoonmaak elke dag dankzij deze nieuwe functie.

Huidige gebruikers van de Neato D5 kunnen de onderstaande tips volgen om toegang te krijgen tot de nieuwe functie.

• Zorg ervoor dat je de nieuwste versie van de Neato app hebt - versie 2.7.0.
  • Op het beginscherm van de app ontvang je een melding om een software-update voor je robot te downloaden - versie 4.3.0.
  • Zodra de software is bijgewerkt, moet u uw robot laten draaien om een plattegrond voor uw huis te maken. Dit is nodig om no-go lijnen te kunnen gebruiken. Bekijk de volledige instructies voor het instellen van No-Go lijnen.

Naast de No-Go lijnen geeft deze update D5 eigenaren toegang tot meerdere plattegronden, Eco/Turbo modi en Quick Boost laadfuncties:

• Als je een huis hebt met meerdere verdiepingen, zul je de functie met meerdere plattegronden geweldig vinden. Hiermee kunt u tot drie verdiepingen plannen, zodat u op elke verdieping No-Go lijnen kunt toevoegen voor een persoonlijke schoonmaakervaring.
  • De Eco-modus is ideaal voor de dagelijkse schoonmaak en de Turbo-modus zorgt voor een nog krachtigere schoonmaakbeurt.
  • Indien nodig kan je robot nu zijn batterij halverwege de schoonmaakbeurt bijvullen met net genoeg lading om de klus te klaren met Quick Boost Charging.1 Je hoeft niet meer te wachten op een volle lading als er nog maar één kamer schoongemaakt moet worden. Neato kent nu uw plattegrond en kan de klus op de meest efficiënte manier afmaken.

Softwareversie 4.3.0 begint vandaag met de uitrol naar Neato D5-eigenaars en biedt meer waarde en personalisatie aan uw schoonmaakervaring. De uitrol van robot software versie 4.3.0 naar de Neato D5 zal naar verwachting tegen het weekend voltooid zijn. Later dit najaar zullen Neato D3-eigenaars ook een software-update ontvangen om No-Go lijnen mogelijk te maken.

Bekijk de volledige serie robotstofzuigers en bekijk de functies en mogelijkheden om te kiezen welke het beste bij uw huis en uw leven past.

1 Opgeslagen plattegrond vereist.