Siri snelkoppelingen binnenkort beschikbaar voor Neato robots

Vanmorgen hebben we aangekondigd dat Neato de eerste robotstofzuiger is die ondersteuning voor Siri Shortcuts toevoegt aan alle Neato robotstofzuigers vanaf de D3. Met Siri Shortcuts, zullen Neato eigenaars nog meer manieren krijgen om hun schoonmaak ervaring te personaliseren en te controleren. Siri Shortcuts maakt het eenvoudiger en handiger om Neato te bedienen met Siri op alle Apple-apparaten, waaronder iPhone, iPad, HomePod, Apple Watch en AirPods.

Neato-eigenaars kunnen dit najaar spraakopdrachten gebruiken voor Neato om aangewezen zones schoon te maken en aangepaste No-Go Lines te herkennen, en met krachtige on-device intelligentie zal Siri gebruikersroutines leren en suggesties geven op precies het juiste moment.

We zullen de creatie van door de gebruiker gegenereerde spraakcommando's voor vier verschillende acties ondersteunen:

1. Start schoonmaken
  2. Schoonmaken pauzeren
  3. Dock / Ga naar basis
  4. Zone schoonmaken

Als leiders in de industrie en pioniers van de veelgeprezen D-vormige robotstofzuiger, blijven we dit soort innovatie stimuleren en voegen we functies en mogelijkheden toe waar onze klanten van houden, zoals lasergeleide mapping en navigatie, zone reiniging, snel opladen en No-Go lijnen, allemaal met het doel om de ervaring van elke Neato eigenaar zo intuïtief en behulpzaam mogelijk te maken.